Felroze look

Laatst had ik zin in een roze look dus pakte ik mijn paletten erbij en ging ik aan de slag! Dit is het uiteindelijke resultaat geworden en ik ben er best tevreden over aangezien ik niet vaak van dit soort looks maak.


Voor mijn ogen heb ik een witte basiskleur gebruikt, waarover heen een matte roze kleur zit uit het 88 matte palette. De roze wing heb ik gemaakt met een roze shimmer kleur uit het 88 shimmer palette.

Hieronder zal ik een lijst neerzetten met de producten die ik heb gebruikt:
– 88 mat en shimmer palette
– Dream satin liquid foundation van Maybelline in 030
– Boirjois concealer in 52
– TeClerc mascara in noir
– MAC blush in roze quartz
– Clinique poeder in 02
– Boirjois lippenstift in sweet kiss 57

Maken jullie ook wel eens zo’n look? En dragen jullie deze dan ook overdag?

11 thoughts on “Felroze look

Geef een reactie

