Lush – Angels Delight


De kerstproducten van Lush vind ik altijd geweldig en ik verheug me er dan ook steeds meer op naarmate de Kerst dichterbij komt. Dit jaar kocht ik de beroemde kerstzeep Angels Delight.

Wat zegt Lush over dit product?
Hemels lekkere zeep met een feestelijk uiterlijk. De geur komt van de oliën van mandarijn en zoete sinaasappel, met een vleugje gardenia extract. Al jaren een geliefde bestseller in de kerstperiode!

Ik vind het kleurverloop van de zeep er mooi uitzien. Het is eens wat anders, dan een normale zeep. Angels delight ruikt inderdaad naar mandarijn en sinaasappel, maar dan wel een op een zoete manier. Het ruikt naar bepaalde kindersnoepjes die ik als kind wel eens kreeg. Ik vind het een heerlijke geur en wordt elke keer blij wanneer ik deze zeep gebruik. Het enige nadeel is dat hij best snel smelt en opgaat. Ik wissel mijn doucheproducten af en snijd steeds een stukje af om toch het hele jaar door te kunnen genieten van deze zeep aangezien hij Limited Edition is.

Ik vind dit echt een van de lekkerste geuren zeep van Lush en ga deze volgende winter zeker weer kopen. Hij kost € 4,50 voor 100 gram en is te koop bij de Lush winkels of online op www.lush.nl

13 thoughts on “Lush – Angels Delight

    • Dank je wel. Ja jammer dat de winkels vaak alleen in de grote steden zijn, misschien ga ik in de toekomst nog een keertje een winactie er over houden;) Mocht er veel annimo voor zijn

Geef een reactie

