Tweede Konad creatie

Vandaag wil ik jullie mijn 2e Konad creatie laten zien. Ik heb als basislak Don’t Touch my Tiara! van China Glaze gebruikt en een paars kleur van Konad als stempellak gebruikt. Helaas staat hier geen naam van op de lak. De imageplate die ik heb gebruikt is de M29.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Ik moet zeggen dat het gebruik van Konad deze keer al een stuk beter ging dan de vorige keer. Ik heb nu meer stempellak gebruikt, goed geschraapt en wat beter gedrukt op mijn nagel. Rollen op de rechterhand (begin ik altijd, want ik ben rechts en dus kan ik links beter stempelen) was weer geen succes. Al met al ben ik weer trots en tevreden. Ik vind dat Konad je nagels net even wat extra’s geeft, dan wanneer je alleen een basislak gebruikt. Wat vinden jullie?

6 thoughts on “Tweede Konad creatie

Geef een reactie

