Groene look


Zoals ik in het artikel van gisteren al vertelde begin ik de kleur groen steeds meer te waarderen en leuk te vinden. Ik besloot daarom om een groene ooglook te maken om eens te kijken hoe dat stond. Ik draag trouwens geen make up op mijn gezicht.

Ik vind de look erg leuk geworden! Ik heb kleuren uit mijn 88 matte en shimmer palette gehaald. Ik heb er niet gelet op de kleuren die ik gebruikte, omdat ik de look wilde uitproberen. Ik vond het toch de moeite om de look aan jullie te laten zien. Ik heb ook nog een wing gemaakt met zwarte oogschaduw.

Wat vinden jullie van de kleur groen? En dragen jullie wel eens groen?

12 thoughts on “Groene look

  1. Ik draag zelf eigenlijk maar zeer zelden groen. Het past niet bij mijn werkkleding en ook bij de gewone kleding die ik heb is het moeilijk te combineren! De look die je hebt gemaakt vind ik heel erg mooi!

    • Ik droeg ook nooit groen, maar zo zie je als je gaat het uit gaat proberen dat het best leuk kan staan. En de werkkleding van mijn bijbaan (de Tuinen) is ook groen, dus bij mij zou het wel weer passen. Maar ik kan het goed begrijpen dat weinig meiden het dragen! Dank je wel:)

Geef een reactie

