Glitter kerstooglook

Op heel erg veel blogs konden jullie al kerstlooks voorbij zien komen. Op ditisons kon deze natuurlijk ook niet ontbreken. Op een vrije middag ben ik dan ook gaan snuffelen in mijn stash en heb ik de volgende kerstooglook gemaakt:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De hoeveelheid glitters komt helaas niet helemaal overeen op de cfoto. Ik heb voor een paarse look gekozen, omdat de meeste looks die ik tegen kom al groen, rood, goud of smokey zijn. Ik vind paars een erg mooie kleur en ik wilde eens voor wat anders gaan dan die standaard kleuren.

Ik heb geen fullface foto gemaakt, omdat ik jullie alleen wilde inspireren voor de ogen. De rest kun je zelf invullen. Ik zou bij zulke heftige ogen een niet te opvallende lippen dragen. Of ik kies vaak voor de ogen of voor de lippen.

Producten die ik heb gebruikt:
– BeYu eyeshadow base
– Paarse en donkerrood-paarse kleur uit het 88 shimmer palette
– Een wit-parelmoerroze kleur uit het Berlin palette uit de LE Big Life City collectie van Catrice. Deze kleur heet: checkpoint charlie
– Gosh effect powder in de kleur Sky
– Coastal scents – red comet sparks
– Rimmel mascara Sexy Curves (paarse) in de kleur Black

Wat vinden jullie van de look geworden en wat voor look gaan jullie dragen tijdens Kerst?

9 thoughts on “Glitter kerstooglook

Geef een reactie

