Cadeautjes voor mijzelf gekocht

Vandaag nog een klein artikel, omdat morgen de winactie online komt waarbij wij twee prijzen pakketten t.w.v. € 30,00 weggeven! Ik laat jullie vandaag mijn cadeautjes zien die ik voor mijzelf heb gekocht bij The Body Shop. Ik heb het erg zwaar en druk op school en heb deze periode met hele hoger cijfers en helaas een onvoldoende afgesloten. Dit waren mijn cijfers:
Juridische informatie en documentatie management: 10
Europees recht: 9
Bestuursrecht: 8
Solliciteren: 7
Taalbeheersing (3e herkansing): een 8
Zakelijk schrijven: 4,5

Ik heb nog niet eerder hoger dan een 7,5 gehaald in mijn eerste jaar en dit jaar dus wel, daarom besloot ik dat ik wel een cadeautje had verdiend. Mijn cadeautjes werden in een prachtige doos verpakt.

Ik heb het volgende gekocht:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Body Butter in Candied Ginger en drie douchegels in de geuren moringa en tweemaal de geur citroen.

De body butter had 50% korting en de douchegels waren 3 halen 2 betalen. Met mijn kortingskaart was ik in totaal maar € 17,55 kwijt. De normale prijs van de body butter was € 15,00 en de douchegels kosten € 6,00 per stuk.

8 thoughts on “Cadeautjes voor mijzelf gekocht

  1. Mooie punten hoor, zeker een cadeautje voor jezelf waard! Soms zou ik ook wel willen dat ik a- nog zulke cijfers haalde en b – we een simpele vakkenindeling hadden (we hebben niet echt vakken, maar dat komt weer terug).

    Fijne jaarwisseling!

Geef een reactie

