Inglot look #1


Afgelopen week vond ik het tijd om mijn Inglot pallet wat vaker te gaan gebruiken. Ik droeg deze look overdag, dus heb ik alleen de grijze kleur gebruik in mijn crease.

Producten die ik heb gebruikt:
Gezicht:
– Dream satin liquid foundation
– Clinique poeder 02
– Bourjois concealer 52
– Essence wenbrauwset

Ogen:
– Inglot freedom system magentic palette
– Catrice mono 090 bring me frosted cake
– T. LeClerc mascara 01 noir
– Inglot oogpotloot 32
– MAC blush hipness

Lippen:
– MAC chatterbox

De roze lippenstift past er misschien niet bij, maar ik draag elke dag wat anders en waar ik zin in heb. Ik ben niet zo van de make up ‘regeltjes’. Ik denk dat het belangrijker is dat je iets met plezier draagt, dan dat je iets niet draagt, omdat het volgens sommige mensen niet kan.

13 thoughts on “Inglot look #1

Geef een reactie

