Ooglook – Too Faced Naked Eye palette

Vandaag heb ik voor jullie een dagelijkse ooglook gemaakt met het Too Faced Naked Eye palette van Jorinde. Jullie hebben laatst al een review van dit palette door Jorinde kunnen zien. Het leek ons leuk om als extra onderdeel van de review nog een look te maken.


Ik heb een look gemaakt die ik dagelijks zou dragen. Ik draag Pink Cheecks in mijn binnenste ooghoek en In The Buff onder mijn wenkbrauw. Je ziet duidelijk je wenbrauwhaartjes zitten als je In The Buff onder je wenkbrauw aanbrengt. Ik vind dit persoonlijk wel een nadeel, omdat mijn wenkbrauwen alweer bijgegroeid zijn zonder dat ik ook maar heb geslapen. Ik moet dus in principe elke dag mijn wenkbrauwen epileren. Soms heb ik hier geen tijd voor en dan vind ik het niet zo prettig als dit nog eens benadrukt wordt.


Op mijn ooglid bracht ik een klein beetje Pilow Talk naast mijn binnenste ooghoek aan. Hier zag je niet zoveel van dus heb ik Like A Virgin daarnaast aangebracht. Op dat moment vond ik de look nog een beetje saai en bracht ik Lap Dance in mijn crease aan. Ik was nog steeds niet tevreden en bracht als laatste Unmentionables aan boven mijn crease om de ooghoek iets meer te laten spreken. Ik had nog een oogpotlood van Inglot liggen die tussen deze kleurtonen paste. Deze bracht ik op mijn bovenste en voor een deel op mijn onderste wimperrand aan. Ook maakte er nog een kleine wing mee.

Producten die ik heb gebruikt:
– NYX jumbo eye pencil in 604 Milk
– Too Faced Naked Eye palette
– Inglot soft precision eyeliner 32
– Catrice photo finish in 020 rosy beige
– TeClerc mascara in noir

Wat vinden jullie van de look geworden?

8 thoughts on “Ooglook – Too Faced Naked Eye palette

Geef een reactie

