Make Up Store – Siw


Toen ik met Jorinde bij de Make Up Store was en de nagellakken bekeek wist ik dat ik een nagellakje wilde meenemen. Ze hebben daar een groot assortiment en ook nog eens holografische nagelakken. Ik besloot een blauwe mee te nemen, omdat ik deze nog niet in mijn stash heb. Lees verder voor mijn review.



Helaas is de kwaliteit ver te zoeken. Na vier laagjes had ik nog steeds geen volledige dekking en toen ik de nagellak opdeed kwamen er gaten in de aangebrachte nagellak. Het leek alsof er olie in de nagellak zat en hierdoor de gaten werden veroorzaakt. Ook chipte de nagellak al na een halve dag, wat mij nooit gebeurt. Ik ben ontzettend teleurgesteld, omdat dit een heel duur lakje was en ik daarvoor wel goede kwaliteit verwacht. De prijs en kwaliteitverhouding vind ik niet in orde. Ik ga in ieder geval geen holografische nagellakken meer kopen bij de Make Up Store.

Het lakje kost € 14,50 en bevat 8 ml.

10 thoughts on “Make Up Store – Siw

Geef een reactie

