Catrice – Looking Sunkissed


Vandaag een lakje uit de LE Bohemia collectie, namelijk C03 Looking Sunkissed. Ik ben niet zo’n fan van rood, omdat ik het een beetje to much vind voor op de nagels. Sinds ik dit lakje heb denk ik daar anders over, omdat deze net een tikje anders is dan de meeste rode lakken.


Deze lak bevat een glans waardoor hij zich onderscheid van de meeste normale lakken. . Hij dekt in twee laagjes en geeft een goede dekking. Toen ik deze nagellak droeg bleef ik naar mijn nagels kijken, omdat ik de lak toch wel ‘wat vond hebben’. Ik denk dat deze lak heel erg mooi in combinatie met een zwart jurkje.

Deze lak was te koop bij het Kruidvat, kostte € 2,49 en bevat 10 ml. Als je hem graag wilt hebben zou ik even op verschillende forums of op marktplaats kijken of iemand hem verkoopt.

11 thoughts on “Catrice – Looking Sunkissed

Geef een reactie

