Inglot – Lipstick 199

Toen Inglot net geopend was in Alkmaar hadden Amanda en ik gelijk een shopdag  ingepland. Wat hadden wij zin om een kijkje te gaan nemen bij Inglot. We hadden al zo veel moois gelezen en gehoord over dit merk. En inderdaad, wat een mooie producten heeft Inglot!

Uiteindelijk wilde ik gaan voor een mooie lippenstift. Ik koos een paarse lippenstift uit en vroeg aan de visagist of ze hem bij mij wilde opbrengen. Uuh..deze kleur stond mij echt niet mooi. Van mijzelf heb ik een erg bleke huid en hier werd mij echt duidelijk dat deze kleur niet mooi combineert met mijn bleke huidje. Ik vond het jammer, omdat ik het wel een erg mooie kleur vond. Dan maar op zoek naar een ander kleurtje. Ik kwam uit op een prachtige roze kleur met een subtiele glitter erin. Ook deze bracht de visagist bij mij op en wauw! Ik was verkocht. Deze kleur stond mij veel beter en had ook nog eens een super pigmentatie. De lippenstift is romig, blijft zeker een paar uur zitten en voelt fijn aan op mijn lippen.

Ik kan jullie de lippenstiften van Inglot echt aanraden. Laat het echter wel eerst bij je opbrengen door een visagist om te kijken of de kleur wel mooi staat bij jou huidskleur. Ik werd nu met mijn neus op de feiten gedrukt dat niet elke kleur die je mooi vind, ook mooi bij je staat. De lippenstiften van Inglot zijn niet op dieren getest en kosten € 12,00 per stuk. De winkels van Inglot kun je vinden in Amsterdam, Alkmaar en Zwolle.

19 thoughts on “Inglot – Lipstick 199

Geef een reactie

