Ice Blue ooglook

Toen ik laatst bij Jorinde was en tussen haar make up zat te snuffelen kwam ik echt een geweldig product tegen. Een duo-chrome losse oogschaduw. Hij lijkt wit, maar bevat een prachtige blauwe glans. Ik wist gelijk dat ik hier een look mee moest maken en dit is het geworden.

iceblue1
Ik bracht eerst een basis aan met een eye souffle van Essenc en daarna gebruikte ik de duochrome oogschaduw van Bourjois in mijn binnenste ooghoek. Als basis palette heb ik een palette uit LE de Big City Life van Catrice gebruik in de versie New York.

iceblue2
Time Square plaatste ik onder mijn wenkbrauw. Wall Street op mijn ooglid en Brooklyn Bridgde in mijn crease en buitenste ooghoek. Ook bracht ik nog een beetje oogpotlood op mijn onderste wimperrand aan om de look wat voller te maken. Nog steeds was ik niet helemaal tevreden en plaatste ik nog een eyeliner met een kleine wing. Ik ben hier helemaal niet goed in en blijf oefenen! Deze keer was het gelukkig nog aardig gelukt. Daarom laat ik hier de look ook nog zien met de eyeliner.

iceblue4

iceblue3
Producten die ik heb gebruikt:
– Essence eye souffle in 01 dance the swan lake (LE Ballerina Backstage)
– Bourjois losse oogschaduw in 08 regard bleu
– Catrice New York palette (LE Big Life City)
– Sephora oogpotlood in nano
– Rimmel Sexy Curves mascars in black
– Catrice liquid liner in 010 Dating Joe Black

15 thoughts on “Ice Blue ooglook

Geef een reactie

