Golden Rose – 105


Holografische nagellak, ik ben er gek op. Toen mijn nagellakken van http://www.nailpolishfashion.nl binnen kwamen heb ik gelijk de holografische nagellakken gedragen. Vandaag laat ik jullie 105 van Golden Rose zien.

Helaas komt het holografische effect niet over hoe het hoort te zijn, maar dit komt doordat het de dag dat ik deze foto maakte bewolkt was. Ondanks dat vind ik dat je toch kunt zien dat dit een prachtige lak is. Ik had helaas wel drie laagjes nodig om hem dekkend te krijgen en alsnog is hij niet volledig dekkend.

Ik kan iedereen aanraden om eens een holografische nagellak uit te proberen. De prijs is niet heel erg duur en ik denk dat je veel plezier van zo’n nagellak kan hebben.

De nagellak kost € 3,50 bevat 5,5 ml en is te koop bij www.nailpolishfashion.nl

En zijn jullie net zo enthousiast over holografische nagellakken als ik?

15 thoughts on “Golden Rose – 105

Geef een reactie

