Catrice oogschaduwpaletje 040 Underneath the purple rain

Ik vind de Catrice oogschaduwpaletjes met twee kleuren erin erg fijn. Je kunt er een simpele ooglook mee maken waarbij je niet allerlei kleuren hoeft te gebruiken. Vandaag review ik het Catrice oogschaduwpaletje 040 Underneath the purple rain.

Dit oogschaduwpaletje met een lila en donkerblauwpaarse kleur erin vind ik erg mooi en goed gepigmenteerd. In het begin pakte ik al snel te veel van de blauwpaarse kleur, maar je hoeft er maar een klein beetje met je oogschaduwkwast in. De kleuren zijn goed te blenden en blijven de hele dag goed op mijn ogen zitten. Ik gebruik dit paletje regelmatig en vind ik echt een aanrader.

Het Catrice oogschaduwpallet 040 Underneath the purple rain is/was te koop bij Kruidvat. Ik weet namelijk niet of hij nog in het assortiment zit. De lila kleur bevat 2 gram en de donkerblauwpaarse kleur bevat 3 gram. Het pallet kost € 3,79.

18 thoughts on “Catrice oogschaduwpaletje 040 Underneath the purple rain

Geef een reactie

