Sleek look #2

sunset1
Vandaag heb ik voor jullie een look gemaakt met het Sunset palette van Sleek. Zoals jullie in mijn review al konden lezen is de pigmentatie van dit palette veel beter dan die van het Chaos palette, dit zie je ook zeker terug in de look.

sunset4
sunset3
sunset2
sunset5
Ik ben gegaan voor een rode look zodat de kleuren er goed uitknallen. Ik heb als oogschaduwbasis de eye souffle in 01 dance the swan lake van Essence Ballerina Backstage aangebracht zodat de kleuren nog beter uit komen. Als basis heb ik eerst een wing gemaakt, daarna oogschaduw er overheen en toen weer de wing overgetekend, omdat ik hier niet zo goed in ben. Voor mij de ideale oplossing. Ook heb ik de rode kleur boven mijn crease aangebracht om op deze manier de look wat heftiger en sprekender te maken.

Welke producten heb ik gebruikt?
– Essence Ballerine Backstage eye souffle in 01 dance the swan lake
– Sleek palette Sunset
– Rimmel Sexy Curves mascara
– Sephora nano oogpotlood in 02 glitter black

Wat vinden jullie van deze look geworden?

21 thoughts on “Sleek look #2

Geef een reactie

