Sleek – Curaçao look

curacao5
Vandaag laat ik jullie een look zien die ik met mijn nieuwe palette van Sleek heb gemaakt, namelijk het Curaçao palette. Ik wil meer spannendere en heftige looks maken voor Dit is ons, omdat ik vind dat er op heel veel blogs wel looks worden gemaakt, maar allemaal neutral looks. Ik wil juist mijn passie voor beauty aan jullie laten zien, dus werd het tijd om daar eens wat mee te doen en dit is het resultaat geworden. Ik ben erg tevreden en vind de look een stuk spannender dan eerdere looks die ik heb gemaakt. Benieuwd hoe ik deze look heb gemaakt?

curacao2
curacao3
curacao1
curacao4
Ik begon met een witte basis om de kleuren nog meer te laten knallen en beter te laten zitten. Hiervoor gebruikte ik de eye souffle in 01 dance the swan lake uit de LE Ballerina Backstage van Essence. Daarna bracht ik de gele kleur Screwdriver aan in mijn binnenste ooghoek. Singapore Sling bracht ik aan op een deel van mijn ooglid en boven de gele kleur, dit vervaagde ik zodat de kleuren mooi in elkaar over zouden lopen. Als laatste bracht ik Purple Haze aan op mijn buitenste ooghoek, boven mijn crease en boven de roze kleur. Ik wilde dat als ik mijn ogen open had je ook de roze kleur kon zien, zodat je een mooie overloop van het roze in het paars zou zien en het er net even wat mooier uit ziet.

Als laatste bracht ik nog een eyeliner van Catrice en mascara van TClerc aan. Ik heb trouwens ook alle drie de kleuren op mijn onderste wimperrand aangebracht.

Wat vinden jullie van mijn look? Vinden jullie het leuk als ik meer van zulke looks ga maken?

19 thoughts on “Sleek – Curaçao look

    • Dank je wel, ik probeer het al iets meer te doen. Heb het erg druk en heb dus soms alleen tijd voor een ooglook. Om een full face look te maken ben ik al gauw een uur bezig. Maar bedankt voor de tip, ik zal mijn best doen!

Geef een reactie

