Inglot – Soft precision eyeliner 32


Toen ik bij de Inglot werd opgemaakt door een visagist deed zij ook oogpotlood bij mij op. Ik gebruikte hiervoor bijna nooit oogpotlood, maar toen zij deze bij mij had opgedaan vond ik hem toch wel erg goed staan. Sindsdien gebruik ik weer vaker oogpotlood, dus een review van dit oogpotlood moest er natuurlijk komen.



Het potlood heeft een grijs/metallic achtige kleur en is niet heel erg groot. Hij is ontzettend romig en blijft erg goed zitten. Tegelijkertijd kun je hem ook weer goed vervagen. Eindelijk een potlood wat heeft wat de meeste vrouwen willen! Ik vind hem erg mooi staan bij wat donkere looks. Tevens gebruik ik hem niet alleen bij zwarte oogschaduw, maar ook bij blauw, groen, grijs, bruin. Je kunt hier echt alle kanten mee op. Ik vind hem zijn prijs echt waard en ga in de toekomst zeker nog meer oogpotloden kopen.

Het potlood kost € 10,00 en is te koop bij de Inglot. Inglot kun je vinden in Amsterdam, Alkmaar en Zwolle.

12 thoughts on “Inglot – Soft precision eyeliner 32

  1. wouww!
    fade deze niet erg over de dag heen?
    bij mij gaat oogpotlood vervagen over de dag (heel erg dat mijn hele oog soms zwart is)
    jammer dat het niet in de buurt is voor mij, maar als k die richting op ga ga ik zeer zeker eentje halen!

    • Ik heb daar geen last van. Ik draag hem als eyeliner of naast mijn wimperrand. Ik weet niet hoelang hij het houdt OP de wimperrand, daar zou hij best kunnen vervagen maar dat zou ik eerst moeten testen als je dat graag wilt weten!

Geef een reactie

