Update met shoplog, personal en site

Vandaag het tweede persoonlijke artikel van mij. Ik wil jullie vandaag wat vertellen over de site, een shoplog en wat persoonlijke info. Op dit moment heb ik vakantie en daar geniet ik heerlijk van. Zondag heb ik lekker met mijn moeder geshopt in de stad. Ik heb de laatste tijd bijna geen tijd om hele middagen te shoppen en mijn moeder stelde voor om samen te gaan. Uiteindelijk was het een hele gezellige middag en heb ik wat leuke spullen geshopt die ik even aan jullie zal laten zien.

PERSONAL LOOK 173
Ik kocht drie vesten bij de V&D waarbij er twee op de foto staan (als achtergrond). Het zijn simpele, lange, open vesten. Deze waren afgeprijsd naar € 15 per stuk.

Ik kocht een bloem bij de Steps voor in mijn haar. Deze ga ik dragen op de bruiloft van Jorinde. Ik kocht bij de Steps een tijdje terug ook een jurkje en deze bloem matcht er goed bij. Hij kostte rond de € 8. Ik kocht een houten standaard met de letters Relax bij een schattig winkeltje. Deze ga ik later in mijn badkamer zetten met een paar heerlijke Lush zeepjes erbij. Hij kostte € 10,00. Vrij duur, maar dit woord ben ik nog nergens anders tegen gekomen en het past goed bij een echte beauty addict!

Kneipp was in de aanbieding bij de Kruidvat en deze douchegel had ik al een aantal keer in mijn handen gehad. Eigenlijk wilde ik geen douchegel meer kopen, maar deze ruikt zooo lekker naar citroen en er was 1 + 1 gratis. Ik nam deze twee schatjes dus maar mee voor € 4,99.

Ik kocht 6 nagellakken. Drie van Essence waarbij er eentje uit het assortiment gaat. Deze heet 27 no more drama. Voor dit lakje betaalde ik € 0,50. De andere twee lakjes zijn nieuw en heten 91 glamorous life en 94 gold fever. Deze kostte € 1,29 per stuk. Ook kocht ik nog drie lakken van Catrice, waarvan een uit de laatste Limited Edition komt. Deze heet C01 Be Pool. De ander twee lakken heten 740 King of Greens en 770 Put Lavender On Agenda. Natuurlijk kunnen jullie nog swatches verwachten van deze lakken.

Mijn laatste aankoop was een holographic eyeshadow uit een oude LE van Essence. De naam staat er helaas niet meer op, hier betaalde ik € 1,00 voor. Het is een paarse zachte basis oogschaduw die ik wil gaan gebruiken voor spannendere looks.

Dat was het shopgedeelte. Met de .nl website zijn wij nog steeds druk bezig alleen gaat het niet zo snel. Ik ben totaal niet technisch en krijg de simpelste plugins niet eens geïnstalleerd. Gelukkig hebben wij hier iemand voor die ons helpt, maar hij heeft het op dit moment ook erg druk. Ik probeer alles zelf te doen, maar helaas gaat het echt niet. Ook zitten we met het probleem dat onze nieuwe website niet alle foto’s van wordpress.com kan overzetten naar de .nl website. Wij proberen hier nu een oplossing voor te vinden.

Jorinde en ik zijn zoals vele bloggers ook benaderd door het merk Blueillume om hun tandenborstel te gaan testen. Hartstikke leuk, want wij waren erg benieuwd naar dit product! Deze tandenborstel bevat blauw licht die je tanden witter en schoner zouden maken. Wij zijn hem op dit moment al uitgebreid aan het testen!
PERSONAL LOOK 152
Zoals ik al zij heb ik zondag overdag geshopt en s’ avonds heb ik met mijn vriend bij Jorinde en haar vriend pannenkoeken gegeten. Ze waren echt heerlijk! Daarna zijn we met zijn vieren gaan bowlen wat er gezellig was. Jorinde en hebben erg gelachen om de moves die de mannen maakten tijdens het bowlen.

Dit was voor nu even de update. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en mochten jullie nog vragen hebben over mij of over de site stel ze dan bij de comments. Tips mogen ook worden gegeven bij de comments!

17 thoughts on “Update met shoplog, personal en site

  1. Leuk artikel! Ik heb echt zoveel geluk dat mijn verloofde een compternerd is, hij heeft alles gedaan voor mij. Langs de andere kant lijkt het me ook wel een heel gedoe om je site over te zetten naar je nieuwe domein. Ik heb het gelukkig van het begin af aan gedaan hehe. Nog veel succes ermee!

    • Dan heb je erge mazzel gehad haha. Het is ook een heel gedoe, maarja we willen het graag iets proffessioneler aanpakken en daar hebben we een .nl website voor nodig en geen gratis server;) Dank je wel!

Geef een reactie

