Sephora – Mother’s Day Flowers


Vandaag een nagellak van het merk Sephora. Ik heb niet veel lakjes van Sephora, omdat de winkels niet bij mij in de buurt zijn. Erg jammer, want ik ben erg te spreken over de nagellak! Ik zal jullie snel de swatches van deze lak laten zien.



Het is een apart oud roze kleurtje. Zulke kleurtjes kom ik niet vaak tegen in de winkel. Sephora lakjes hebben een breed kwastje, waardoor je in een of twee keer strijken je nagel kunt bedekken. De lak dekt in twee lagen wat ik een normale kwaliteit vind. Vooral voor meiden die net beginnen met nagels lakken kan ik dit lakje aanraden door de wat bredere kwast. Ik vind dunnere kwastjes over het algemeen moeilijker lakken. Ik vind de nagellakken wel prijzig in verhouding met de inhoud die je ervoor krijgt. Dit vind ik niet zo erg, omdat ze aparte kleuren nagellak hebben.

De lakken van Sephora bevatten 5 ml en kosten € 5,80 per stuk.

20 thoughts on “Sephora – Mother’s Day Flowers

Geef een reactie

