Look – Think out of the box

goud-oranjelook 056
Think out of the box
is sinds een paar weken mijn motto. Ik merk dat ik erg de behoefte heb om mij te onderscheiden van andere beautyblogs. Neutrale looks, hartstikke mooi maar niet mijn ding om hier elke keer een look van te laten zien. Ik wil jullie mijn passie voor make up laten zien, laten zien hoe ik make up zie en wat je er mee kunt. En ik wil jullie vooral inspireren net zoals ik geïnspireerd wordt door anderen.

Deze keer werd in geïnspireerd door de kleur goud. Mijn hersenen draaien op zo’n moment 1000 toeren en gaan bedenken welke kleur ik hierbij zou willen dragen om de look spannend te maken. Ik koos voor oranje, een kleur die niet veel meisjes dragen en er de mooiheid niet van inzien. Ik zag dit wel en dit is het resultaat geworden.

goud-oranjelook 051

oranje1
oranje2
oranje3
oranje4
Hoe heb ik deze look gemaakt?
Ik begon met een lippenstift als basis op mijn oogleden. Een lippenstift? Ja, een lippenstift. Die kan je hiervoor prima gebruiken! Dit was een lippenstift met een gouden gloed zodat ik de gouden oogschaduw er beter kon laten uitspringen. Ook bracht ik nog een oogpotlood op mijn bovenste wimperrand aan, maar hier zie je weinig van. Ik bracht de gouden oogschaduwkleur aan op mijn bewegend ooglid, daarna een oranjekleur in mijn crease en als laatste voegde ik nog een beetje rood toe in mijn crease om wat meer diepte te creëren.

De gouden lippenstift draag ik ook op mijn lippen. Ik vind het een bijzondere kleur en uitermate geschikt voor dit soort looks. Later bedacht ik me dat het wel leuk zou zijn als ik de gouden oogschaduwkleur bovenop de lippenstift zou aanbrengen. Ja, ook dit kan makkelijk! Zo gedacht, zo gedaan en zie hier het resultaat.

goud-oranjelook 089

oranje6
De look is misschien niet een van de mooiste van mij, maar zeker een van de creatiefste en dat is belangrijker voor mij. Ik heb plezier in mijn hobby en deel dit graag met jullie.

Producten die ik heb gebruikt:

– Catrice infine matt foundation in 010 light beige
– Catrice transparant fixing powder (LE Las Vegas)
– Catrice 420 Tal Like An Eqyptian
– Sleek Curacao palette: Tequila Sunrise (oranje), Bloody Mary (rood)
– Sephora oogpotlood in Crayon yeux
– NYX lippenstift in 514 protus
– Maxfactor masterpiece max mascara

18 thoughts on “Look – Think out of the box

  1. Heel erg tof gemaakt! Vooral je ogen vind ik echt super… De lippen vind ik persoonlijk iets minder er bij passen (ghehe, maar dat komt zeker door mijn drang om er dan weer iets `draagbaarders` van te maken).

  2. Wat een geweldige look! Kan zo op de catwalk! Wat een prachtige kleuren combi heb je ook gebruikt. Leuk om te zien dat je looks met de dag creatiever en gewaagder worden!

  3. Again, prachtig! Voor mezelf zou ik de wenkbrauwen iets donkerder maken….maar ik ben dan ook lichtelijk gefixeerd op donkere wenkbrauwen….omdat ik mijne te dun én te weinig behaard vind :-) Terwijl iedereen moet epileren…moet ik bijtekenen.

Geef een reactie

