Make Up Studio – Lumière oogschaduws

winactie 134
Vandaag ga ik de Lumière oogschaduws van Make Up Studio reviewen. Toen ik in de winkel stond met Jorinde en alle prachtige producten van dit merk zag, wist ik dat ik van dit merk zou gaan houden. De winkel en de producten zijn echt prachtig. Natuurlijk zitten er ook producten bij waar ik niet heel erg warm van werd, maar deze oogschaduws zijn echt geweldig.

Als eerste wil ik met jullie de service van de winkel bespreken, want deze is namelijk TOP! Ik was oogschaduws aan het swatches (een stuk of 30?) en mijn handen waren echt helemaal ZWART. Jorinde en ik probeerde dit eraf te halen wat natuurlijk niet lukte. Toen kwam er een MUA naar mij toe die spontaan begon te lachen, omdat hij nog nooit zoveel swatches op een hand had gezien. Hij bracht mij mee naar een wastafel achter de winkel zodat ik even mijn handen kon reinigen. Dit vond ik al een goede service. Ook werd ik opgemaakt door hem en nam hij echt de tijd voor mij. We gingen samen eerst wat kleuren uitzoeken, omdat ik geen keuze kon maken. Na wat wikken en wegen besloot ik om de kleuren Ivory Gold en Green Galaxy te kiezen. De MUA heeft mij prachtig opgemaakt en me ook wat tips meegegeven. Ook zette hij mij voor een spiegel zodat ik kon zien wat hij deed. Na afloop zij hij, dat als het mij niet lukte om me met deze kleuren op te maken ik gerust nog een keer langs mocht komen en hij mij opnieuw zou opmaken. Ik was dus behoorlijk onder de indruk van de service van de winkel en zou daarom alleen al terug gaan.

winactie 122
Zoals ik al in mijn shoplog van een tijdje terug vertelde heb ik een palette gekocht waar vijf oogschaduws in kunnen, omdat ik wist dat ik nog meer van deze oogschaduws wil hebben. Het palette bevat een grote spiegel (vind ik erg handig) en deze spiegel kun je ook in de stand veranderen. Dus iets naar voren of naar achteren. Een groot pluspunt vind ik zelf. De oogschaduws liggen wel los in het palette wat ik onhandig vind. Als je je palette open zou laten vallen, zouden je oogschaduws er uit liggen.

winactie 128
winactie 131
winactie 181

winactie 134
Ivory gold een gouden highlighter die in het zonlicht een prachtige glans bevat. Ik zou hem niet over mijn hele ooglid aanbrengen, maar in je binnenste ooghoek geeft het een prachtig effect. Green galaxy ziet er schitterend uit door de gebakken structuur. Het aparte van deze oogschaduw is, dat als je hem als zwarte kleur kunt gebruiken voor een smokey eye. De groene kleur verdwijnt dan en je houd alleen een matte zwarte kleur over als je gaat blenden. Als je graag de groene glitter wilt hebben, moet je deze op je oog deppen. Het aparte vind ik dat de groene glitters als je een swatcht maakt OP de zwarte oogschaduw lijken te zitten en niet er door heen. Green Galaxy kun je dus op twee manieren gebruiken wat hem multifunctioneel maakt. De pigmentatie van beide oogschaduws vind ik geweldig en ik heb nog nooit eerder zulke goede pigmentatie van oogschaduws gezien. Jorinde en ik waren er stil van in de winkel, zo goed gepigmenteerd zijn deze oogschaduws. Ik heb dit zo goed mogelijk proberen vast te leggen op de camera. Maar ik raad je zeker aan om de oogschaduws in de winkel te gaan swatchen.

winactie 149

winactie 153

winactie 143

winactie 148
winactie 160
winactie 175
winactie 172
Allebei de oogschaduws bevatten 1,8 gram en kosten € 10,90 per stuk. Deze prijs vind ik enorm meevallen in vergelijking met drugstore oogschaduws. Het palette kostte € 8,90.

Zijn jullie net zo onder de indruk als ons? En gaan jullie een keer een bezoekje brengen aan de Make Up Studio? De Make Up Studio winkel vind je trouwens in Amstelveen.

27 thoughts on “Make Up Studio – Lumière oogschaduws

  1. Hoi Amanda & Jorinde,

    Bedankt voor jullie positieve review over onze Lumière oogschaduws! De refills van Make-up Studio kunnen op twee manieren in het palet worden geplaatst.

    De Eyeshadow Lumière refills bevatten aan de onderkant van het steentje een plak stickertje. Hiermee kun je het steentje vastplakken in het palet waardoor deze niet meer uit het palet zal vallen.

    Andere refills van Make-up Studio worden als het ware in het Make-up Studio palet geklemd dankzij het ijzeren randje. Hierdoor kunnen de refills niet uit het palet vallen

    We hopen je hiermee voldoende geholpen te hebben.

    Make-up Studio

  2. Prachtige kleuren! Ik vind ze allebei mooi maar die groene springt er voor mij wel uit qua vormgeving maar ook qua kleur, wow! Ik ben nog wel eens in A’veen. Ik zal er zeker eens kijken. Fijn dat jullie zo goed geholpen zijn. Ps. wat leuk dat jullie ook een comment hebben gekregen van Make-Up Studio ;-)

Geef een reactie

