Look – Goud/Zwart

catrice8
Ik wilde graag met wat nieuwe producten uit mijn stash een look gaan maken, ik besloot voor een goud/zwarte look te gaan. Benieuwd welke producten ik heb gebruikt?

catrice1
Ik begon met een witte basis: de eye souffle uit de LE Ballerina Backstage collectie van Essence. Ondertussen is dit product heilig voor me geworden en ik gebruik hem bij elke heftige look waarbij ik wil dat de kleuren beter uit komen. Ik ben al bang voor het moment dat hij op gaat..

Ik begon met oogschaduw aan te brengen voordat ik mijn gezichts-make up op deed, omdat ik wist dat ik fall out zou krijgen. Ik heb namelijk oogschaduws gebruik die nogal luchtig en los zijn. Ik plaatste Ivory Gold van Make up Studio in mijn binnenste ooghoek. Hij bevat echt een prachtige duo-chrome glans. Daarna bracht ik een roze/goude highlighter aan op mijn wenkbrauwbot. Dit was de kleur Checkpoint Charlie uit de LE Big Life City collectie van Catrice, uit het Berlin palette. Op een groot deel van mijn ooglid bracht ik 420 Talk Like An Eqyptian van Catrice aan. Daarna bracht ik de zwarte kleur van de Catrice wet & dry eyeshadow in 010 Black Or White Swan?! aan in mijn crease met een blendingkwast. Ook heb ik hem naar boven toe geblend zodat de kleur wat zachter zou worden. Als laatste heb ik de gouden kleur van dezelfde wet & dry eyeshadow deppend aangebracht op de zwarte kleur. Dit geeft een heel leuk effect, wat helaas niet goed terug te zien is op de foto’s. Ik heb nog een klein beetje oogpotlood op mijn buitenste wimperrand aangebracht. Hiervoor gebruikte ik 020 glitter black van Sephora. De laatste stap van mijn ooglook was macara. Hiervoor gebruikte ik er eentje van T.LeClerc.

catrice2
catrice4
catrice5
catrice7
catrice9
catrice3
catrice6
catrice10
Daarna bracht ik foundation aan. Ik gebruikte de Infine Matt foundation van Catrice in 010 light beige. Als concealer gebruikte ik een concealer uit het 15 concealer palette van Ebay. Ik gebruikte geen poeder, omdat de foundation al een heel mooi mat effect geeft. Ik heb geen blush aangebracht, omdat ik het anders iets te heftig vond worden.

Op mijn lippen draag in een lippenstift van L’Oréal in 345 Cherry Chrystal en daarover heen een lipgloss van Essence uit de LE Holografics collectie in 03 prismatic white.

Wat vinden jullie van mijn look geworden?

27 thoughts on “Look – Goud/Zwart

Geef een reactie

