Opgemaakt Jorinde

Vandaag zal ik weer producten laten zien die ik de laatste tijd heb opgemaakt.

Palmolive Naturals met kersenbloesem: Een heerlijk geurende handwascrème, die een zeepvrije formule heeft. Ik vind hem superzacht voor mijn handen en heb er twee van opgemaakt. Ik zou deze handwascrème dan ook weer opnieuw kopen. De flacon bevat 300 ml, kost €1,29 en heb ik gekocht bij de Wibra in Middenwaard.

Etos handzeep Aloë Vera Lotus: De handzeep pompflacons van Etos koop ik vaak en zal ik zeker opnieuw kopen. Ze ruiken lekker en maken mijn handen goed schoon. Een flacon bevat 300 ml, kost € 1,29 en is te koop bij Etos.

DA douchecel relaxing lotus: Een lekkere douchegel voor dagelijks gebruik. Ik vind deze douchegel verfrissend en ruikt lekker naar de geur van lotusbloemen. De fles bevat 300 ml, is te koop bij DA en ik weet niet meer wat hij kost. Ik zou deze douchegel denk ik niet meer kopen, omdat ik voor de goedkopere douchgels van afwisseling houdt.

Rexona deodorant ongelofelijke witte strepen controle: Mijn favoriete deodorant omdat, ze geen witte poeder troep achter laten, lekker ruiken en hun werk goed doen. Ik heb twee spuitbusjes opgemaakt. Ze bevatten 150 ml, kosten per stuk € 3,29 ( misschien dat de limited edition iets duurder was ) en zijn te koop bij verschillende drogisterijen. Ik ga deze deodorant zeker weer opnieuw kopen.

I Love…Lemons&limes: Deze gebruikte ik voor in bad, maar je kunt hem ook als douchecrème gebruiken. Deze zat in een setje van zes en heb ik cadeau gekregen. Ik vind zelf deze geur iets te fris en zou hem daarom niet opnieuw kopen, maar als je van citroen en limoen houdt is dit zeker een aanrader. Een flacon bevat 100 ml, kost per setje  €12,95 en is te koop bij Douglas.

Demake-up reinigingsdoekjes: Deze reinigingsdoekjes doen goed hun werk en prikken niet. Ik gebruik ze af en toe om mijn make-up eraf te halen en swatches te verwijderen. Ik ga de demake-up reinigingsdoekjes zeker weer eens opnieuw kopen. Er zitten 25 doekjes in de verpakking, kost € 3,79 en is te koop bij verschillende drogisterijen.

Andrélon douche&bad kamille-honing: Eigenlijk heeft mijn vriend deze opgemaakt. Mijn vriend is nooit zo zuinig met douchegel en daarom is zo’n grote flacon wel makkelijk. Ik heb hem zelf natuurlijk ook getest en hij ruikt heerlijk en schuimt ook lekker in een puff. Ik zou deze douchgel weer opnieuw kopen voor mijn vriend. De flacon bevat 750 ml, kost ongeveer € 4 en is te koop bij de drogist of supermarkt.

Derlon nagellak remover: Er zit geen aceton in, wat beter voor je nagels is, maar weer slechter de nagellak van je nagels afhaalt. Ik ga deze niet meer kopen, want ik vind hem erg stinken. De flacon bevat 125 ml, ik heb hem gekocht bij Deen voor € 0,89

Elvive gladmakend masker: Dit is mijn favoriete haarmasker en ga ik dus vaker kopen. Hij maakt mijn haar zeer zacht en ruikt overheerlijk. Een pot bevat 300 ml, kost € 7,39 en heb ik gekocht bij Kruidvat.

L’oreal colorappeal nummer 152 beige platine: Deze mono heb ik heel lang dagelijks gedragen voor gewoon naar mijn werk toe. Hij heeft een mooi shimmerbruine kleur en brokkelt niet. Deze oogschaduw is te koop bij verschillende drogisterijen voor € 10,99. Ik kan helaas nergens op de verpakking vinden hoeveel gram erin zit. Ik zou deze oogschaduw denk ik niet nog eens kopen, omdat ik graag weer een andere mono zou willen uitproberen.

Maybelline the falsies volum’ express mascara: In het begin vond ik het borsteltje vreselijk werken, maar na blijven proberen kreeg ik er handigheid in. Ik vond het boogje dat in het borsteltje gemaakt was niet prettig, maar heb de mascara toch opgemaakt. Ik zou deze mascara niet nog eens kopen, omdat ik altijd weer een andere mascara wil testen. De mascara bevat 9 ml, kost € 12,49 en is te koop bij verschillende drogisterijen.

The Body Shop white musk eau de toilette: Hier heb ik al eens een review over geschreven. Dit is één van mijn favoriete parfums en ruikt echt heerlijk. Ik ga deze eau de toilette zeker nog eens aanachaffen.Het flesje bevat 30 ml, kost € 16,95 en is te koop bij The body shop.

Labello pearly shine: Ik heb altijd labello in mijn tas zitten en verslijt er dan ook een hoop. Ik ga deze Labello dus zeker nog eens aanachaffen.De stick bevat 4,8 gram, kost € 3,29 en is te koop bij verschillende drogisterijen.

Lush So White bath ballistic: Hier heb ik ook een review over geschreven. Een heerlijke badbruisbal die ruikt naar appeltjes. Ik zou deze badbruisbal zeker nog eens aanschaffen.De bruisbal bevat 90 gram, kost € 2,95 en is te koop bij één van de lush filialen of op www.lush.nl

19 thoughts on “Opgemaakt Jorinde

  1. Ik ben ook helemaal verzot op de Palmolive handwashes, ik heb er dan ook nog een heel serie staan wachten om gebruikt te worden :-) Momenteel heb ik die met olijven open staan, gewoon héerlijk!

Geef een reactie

