Lush – The Godmother zeep


 

 

Vandaag review ik voor jullie The Godmother zeep van Lush. Benieuwd? Lees dan verder voor mijn mening over deze zeep.

Dit zegt Lush zelf over de zeep: “ Laat je betoveren door de fee Godmother met onze beroemde geur Snow Fairy ( suikerspin en bubbelgum). Prachtig roze en o zo charmant.

Zelf ben ik niet zo van de vaste zeepjes, omdat mijn huid er een beetje ruw van wordt. Toch gebruik ik soms wel de zeepjes van Lush, omdat ze lekker ruiken en het toch weer even wat anders is als een douchegel. Ik wrijf het zeepje eerst over een puf heen zodat hij lekker goed kan gaan schuimen. Ik ben één van de fans van de geur snow fairy, hoewel ik hem niet te lang achter elkaar moet gebruiken, omdat hij anders gaat vervelen. Het zeepje vond ik een beetje naar wijn ruiken en ben tot de conclusie gekomen dat hij naar wijnballen ruikt. Ik vind hem niet meisjesachtig ruiken, juist door de wijngeur die ik ruik vind ik hem wat vrouwelijker. Eenmaal in contact met water smelt het zeepje wel snel, dus probeer te voorkomen dat hij steeds nat wordt als je hem ergens neerlegt. Leg het zeepje ook het liefst in een zeepbakje, want hij laat een kleurig laagje achter op de plek waar hij ligt. Ik kan jullie deze zeeo aanraden.

Voor een stukje zeep van 100 gram betaal je € 4,45. De zeep is te koop in één van de Lush filialen of op www.lush.nl

15 thoughts on “Lush – The Godmother zeep

  1. Deze klinkt wel goed! Ik heb laatst 2 zeepjes gekocht bij lush en dat was een beetje een miskoop! Dus voorlopig even geen zeepjes meer!
    Liefs

  2. Dat je huid er ruw (droog?) door wordt vind ik niet ok. De geur klinkt wel lekker maar een zeep die je huid uitdroogt vind ik niet fijn.. Met de zepen van Shevaa heb ik dat ruwe/droge gevoel na gebruik nooit gehad.. mijn huid juist zacht. Door hun zepen ben ik de vaste zeep echt weer gaan waarderen ;-)

  3. Haha, ik had de zeep voor mijn moeder gekocht met kerstmis! :p Hij is zo lekker, de geur is amazing, je kan trouwens ook altijd in de badkamer, eigenlijk al op de gang ruiken of iemand Lush heeft gebruik, zo sterk, echt heerlijk!

Geef een reactie

