Twilight Inspired look


Ik ben een enorme Twilight fan. Ik ben nog nooit zo lang na blijven denken over een film. De films raken me en ik heb bewondering voor de acteurs die een verhaal zo goed kunnen vertellen door middel van hun acteer talent. Toen ik besefte dat ik dagenlang aan het nadenken was over de film vond ik dat ik er iets mee moest doen. En dat moest en zou een look worden!


Ik heb tutorials en afbeeldingen bekeken op internet en in combinatie met de film wilde ik een look maken geïnspireerd op deze film. Ik heb geprobeerd een mysterieuze enge look te maken, perfect voor Halloween. De bedoeling was dat ik er uit zou komen te zien als een vampier. Als ik kleurlenzen ik had gedaan was de look nog meer af geweest, maar ik kan er niet zo goed tegen als ik bijvoorbeeld oogdruppels moet gebruiken dus laat staan dat ik lenzen in kan doen. Ik ben een perfectionist en niet snel tevreden, maar over deze look ben ik dat wel. Ik dacht altijd dat ik dit soort looks niet kon maken, maar ik wilde per se een look maken die geïnspireerd was op Twilight. Nude lippen draag ik eigenlijk nooit, maar ik vond ze goed bij dit thema passen. Op deze manier stap je een drempel over om iets te dragen wat je anders nooit draagt.


Ik heb voor de look een rode en bruine kleur uit het 88 matte palette gebruikt en de zwarte kleur uit het 28 neutral palette. Met een zwart oogpotlood van Catrice heb ik een lijntje onder mijn ogen gezet en ben met een rode en zwarte oogschaduwkleur gaan blenden. Ik heb mijn gezicht zo bleek mogelijk proberen te maken (en dit was niet erg makkelijk, want ik heb een gele gezichtkleur). Ik heb mijn foundation met een lichtere concealer en poeder aangebracht. De nude lippen heb ik gemaakt met een concealer uit het 15 concealer palette. En ik heb natuurlijk mascara gebruikt.

En wat vinden jullie van mijn look?

26 thoughts on “Twilight Inspired look

  1. Prachtig gedaan! Het ziet er zelfs professioneel uit. Leuk dat je je hiervoor hebt laten inspireren door de Twilight films. Ik ben zelf ook fan al viel Breaking Dawn part 1 me een beetje tegen. Ik vond het iets te soft, maar dat is een kwestie van smaak

Geef een reactie

