Persoonlijke update

Vandaag ga ik jullie een persoonlijke update geven, omdat jullie een tijdje geleden aangaven meer persoonlijke artikelen te willen zien.

Zoals sommige van jullie misschien wel gemerkt hebben ben ik de laatste tijd een beetje afwezig op het www. Normaal laat ik regelmatig een reactie achter op websites van onze vaste bezoekers, maar de afgelopen week niet. Hiervoor waren een aantal redenen.

Ik ben sinds vorige week donderdag ziek(nu nog steeds). Ik was duizelig, misselijk en was totaal niet lekker. Ook ben ik erg verkouden en hoesterig en had ik sinds vorige week tentamenweek. Tijdens zo’n week heb ik het sowieso erg druk en kom ik al weinig op de computer, maar nu ik ziek was eigenlijk al helemaal niet. Enkel om artikelen in te plannen en mijn e-mail te checken. Ik lag de hele week al vroeg ik bed (tussen 9 uur en half 11) terwijl ik normaal pas rond 12 uur in bed lig. Ik was en ben totaal niet mijzelf. Normaal heb ik altijd erg de behoefte om te lezen over beauty, terwijl ik dat afgelopen week helemaal niet had.

Helaas gaat het met die .nl site ook niet zo hard. Ik wil nog wat items kopen voor een leuke winactie, maar doordat ik het zo druk had afgelopen tijd is dat er niet van gekomen. Ook moeten wij alle artikelen opnieuw in .nl zetten, omdat de foto’s van artikelen die overgezet zijn te groot zijn voor de site.  Het kost heel erg veel tijd om dit allemaal om te zetten en het gaat ook niet met alle oude artikelen lukken. Ik wil nog een disclaimer maken en wat foto’s in de layout veranderen. Dit gaat met een omweg en een vriend van mij moet mij dit nog een keer goed uitleggen. Hier wil ik komende week mee aan de slag gaan en dan kunnen we hopelijk binnen een maand overgaan op .nl

Ik heb volgende week nog één tentamen en één inleveropdracht dus de komende tijd ben ik nog even afwezig wat betreft reacties achterlaten. Ik hoop dat jullie dit niet zo erg vinden. Het is voor mij op dit moment helaas niet haalbaar om veel reacties achter te laten.

Gelukkig hebben wij nog wat artikelen op voorraad, maar deze voorraad begint ook steeds kleiner te worden. Ik hoop dat Jorinde en ik de komende tijd een inhaal slag kunnen maken zodat we weer helemaal bij zijn met de artikelen.

Momenteel kunnen wij ook geen nieuwe artikelen met foto’s inplannen op wordpress.com. Hierdoor kan ik ook even tijdelijk geen nieuwe artikelen maken over producten uit de laatste LE collecties die ik heb gekocht. Erg jammer, maar als wij overgaan naar .nl is dit probleem gelukkig verholpen.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om weer eens wat persoonlijks te lezen. Mochten jullie vragen of ideeën hebben dan kunnen jullie deze achterlaten bij de reacties.

12 thoughts on “Persoonlijke update

  1. Leuke update, ondanks dat het niet goed met je gaat, beterschap! Hoop ik wel dat jullie snel over kunnen naar .NL dat zou gewoon amazing zijn. :D Good luck met je tentamens en pak gewoon lekker je rust. :)

Geef een reactie

