Winactie – Lush proefjespakket


Vandaag een winactie, omdat er een hoop dingen te vieren zijn. Ten eerste wil ik samen met jullie vieren dat ik mijn propedeuse voor mijn opleiding HBO rechten na 1,5 jaar heb gehaald. Ik moest afgelopen blok één herkansing doen en gelukkig heb ik deze met een 6 kunnen afronden. Als ik deze toets niet had gehaald had ik nog maar één kans gehad om mijn propedeuse te halen. Het was dus erg belangrijk voor mij om deze te halen.

Ten tweede hebben wij momenteel 40 followers op bloglovin. Wij zijn hier erg blij mee en hopen in de toekomst natuurlijk nog veel meer followers te krijgen.

Ten derde bestaat onze blog aankomende week 2 maanden. Wij bloggen nog steeds elke dag met plezier en lezen elke dag jullie lieve reacties.

Om dit allemaal te vieren wilde wij een kleine winactie houden. Uit de comments begreep ik dat er veel meiden zijn die Lush nog niet geprobeerd hadden of er erg benieuwd naar waren. Ik vind dit erg jammer, omdat Lush een lievelingsmerk van mij is en ik zoveel mogelijk mensen kennis met dit merk wil laten maken. Nu kan ik dat niet bij iedereen, maar ik heb in mijn stash gezocht en heb een paar proefjes gemaakt van producten om één van onze bezoekers daar blij mee te maken.

Wat zit er in het pakket:
13 kleine proefjes waaronder zeep, lotion, lipscrub en iets voor onder de douche. Ik ga niet verklappen welke producten dit allemaal zijn zodat het een verassing blijft. Op de foto kun je wel iets zien;) Je zult dus geen hele blokken zeep of full-size producten krijgen. Het zijn kleine proefjes, de een wat groter dan de ander waar je bij sommige één keer mee moet doen en met sommige een paar keer. Ook omdat ik van alle producten niet zoveel gram meer heb en zelf ook wat over wil houden;) Ondanks dat hoop ik toch één van jullie blij te kunnen maken met dit pakket.

Alle producten zijn natuurlijk niet gebruikt en schoon. Ik snijd stukken zeep altijd per stukje af zodat ik het elke keer kan afwisselen. Dit geldt hetzelfde voor lotions, ik schud het in mijn hand in plaats van er met mijn hand in te graaien. Ik maak ook wel eens proefjes op het Lush forum en vind het wel zo hygiënisch om dit te doen als iemand anders het nog gaat gebruiken.

Wat moet je hiervoor doen? Niet zo veel!
– Ons volgen op bloglovin
– Dit bericht liken
– Vertellen waarom juist jij moet winnen! Ben je al eens naar Lush geweest of niet, waarom ben jij benieuwd etc. Kortom, waarom vind jij dat je moet winnen?

Wat mag je doen (niet verplicht) en levert dus een extra winkans op?
Dit bericht tweeten en in de reactie achterlaten zodat wij kunnen controleren of je daadwerkelijk hebt getweet:
RT@ditisons om kans te maken op een Lush proefpakket op www.ditisons.wordpress.com

Voor de meiden die mee doen, veel succes! De winactie loopt tot en met 31 januari 2012, 23.59 uur.
Liefs Amanda en Jorinde

34 thoughts on “Winactie – Lush proefjespakket

  1. Wat een geweldige winactie! Ik zou dit pakket graag willen winnen omdat ik al heel lang iets van Lush wil, maar gewoon niet weet wat ik online moet bestellen, omdat de producten allemaal heerlijk ogen en klinken! Helaas zit de winkel hier ook niet in de buurt :(

    P.s. Ik volg via bloglovin en heb het bericht geliked

  2. Wat een leuke winactie! Ik heb nog nooit een give away gezien met Lush producten. Ik zou heel graag mee willen doen. Ik heb zelf helemaal geen zeepjes of lotions, omdat ik hier eigenlijk nog nooit mee heb kennis gemaakt. Sinds kort zie ik veel reviews en goede dingen over Lush op verschillende blogs. Ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom deze winkel zo’n hit is geworden. Helaas is er geen Lush winkel in de buurt en eigenlijk weet ik ook niet welk product ik dan moet kopen. Ik wil daarom eigenlijk wel weten wat je favoriete product van Lush is..
    https://twitter.com/#!/Vintagirie mijn tweet :)

  3. Leuk! Ik ben hélemaal gek van Lush, maar woon op een uur rijden van de dichtst bijzijnde winkel. Daarom raak ik er maximum 1 à 2 keer per jaar, en heb ik er ook nog niet zoveel geprobeerd. Maar van de dingen die ik al heb geprobeerd, ben ik helemaal overtuigd! Ik ben zeker dat er nog veel pareltjes in hun assortiment zitten die ik absoluut moet proberen, en met dit leuke pakketje van jullie zou dit lukken. Daarom zou ik het heel graag winnen! :-) Ik volg jullie op bloglovin en heb het artikel geliked! Liefs, Eline

  4. Gefeliciteerd met je opleiding, wat knap van je! En uiteraard ook gefeliciteerd met de blog dat het zo goed gaat!! Ik gun de winactie voor alle anderen die meedoen want zelf heb ik al wat Lush spulletjes in huis, maar ik wou jullie alvast feliciteren!

  5. hey ik doe mee, heb niks van lush, en zo graag willen winnen omdat er altijd wordt gezegt dat het heerlijk ruikt. xx heb het artikel trouwens ook geliked

  6. Ik doe mee !
    Volg jullie op bloglovin’/heb dit artikel geliked
    het zou echt te gek zijn als ik win want bij mij in de buurt zit geen lush
    terwijl ik super benieuwd ben naar dit merk :3
    xo’

  7. Hallo, ik volg jullie op bloglovin en heb deze post geliked. Ik zou heel graag dit proefjespakket willen winnen, want bij ons in België zijn er 3 winkels en die zijn allemaal heel ver bij mij vandaan. Er is ook geen Belgische online store. Om maar te zeggen dat ik heel weinig bij Lush kom :-(. Fingers crossed! X

  8. Oeeeh ik doe mee ! Ik volg je en heb geliked. Ik wil graag winnen omdat ik nog nooit naar lush geweest ben en over een tijdje voor het eerst ga , met deze producten zou ik dan kunnen kijken welke ik fijn vind en misschien kan ik daarna de full-size kopen hihi x

  9. Ik doe graag mee! ik zou het graag winnen omdat lush meestal goed samen gaat met ontspanning en ik dat echt naar morgen drastisch nodig heb xD. Ik ben me namelijk flink aan het stressen voor mijn Propedeuse waarvan ik morgen het tentamen heb. Ik heb vandaag 12uur nonstop geleerd dus kan echt wat ontspanning gebruiken. Ik heb geliked op blogloven en https://twitter.com/#!/miss073/status/162258785551921152 staat mijn tweet!
    Allemaal heel veel succes meiden!
    Veel Liefs,
    Steffie

  10. Wat een gave actie. Ik doe mee.

    Ik wil winnen omdat ik op zoek ben naar een douche/bad product dat echt bij me past en me geen geïrriteerde huid geeft. Veel producten doen dat wel bij mij. Het is soms hopeloos hoe mijn huid trekt en pijn doet. Lush heb ik nog nooit geprobeerd. Misschien helpt Lush me van mijn zere huid af komen.

    Ik volg je op bloglovin en heb je bericht geliked.

    Ik volg je op twitter en dit is mijn tweet: https://twitter.com/#!/nona89/status/162259268656054272

  11. Gefeliciteerd met je propedeuse! :) Ik doe graag mee met deze winactie, ik volg je op Bloglovin en heb dit artikel geliked. Waarom ik moet winnen? Ik ben best een Lush fan, maar kom er niet heel vaak. Hun vaste zepen hebben mij helaas nooit echt getrokken, misschien is dit een kans om er, net als vele anderen, verslaafd aan te raken! :D

  12. ik doe natuurlijk mee! gefeliciteerd met alles trouwens (:
    ik volg jullie al tijden op bloglovin
    ik heb het bericht geliked.
    ik zou heel graag iets van lush hebben, simpelweg omdat ik nog niks heb! ik hoor er zoveel goede dingen over maar er zit geen enkele ‘gewone’ lushwinkel in de buurt en ik kom er steeds niet aan toe het op de webshop te bestellen. harstikke jammer, dus daarom zou ik dit heel erg graag winnen!

  13. Ik doe heel graag mee aan deze super leuke actie.
    Gefeliciteerd met het slagen!
    Ik volg jullie op bloglovin, en like het artikel.
    Ik heb de zin getweet en bij mijn favorieten gezet: https://twitter.com/#!/xLonneke97/favorites. Mijn twitter naam is ( @xLonneke97)
    Waarom ik zou moeten winnen?
    Ik heb nog helemaal niets van lush( Erg he) Ik heb er zoveel over gehoord dat het heerlijk is voor je huid. Ik heb nogal een geïriteerde huid, dus misschien werkt dit wel lekker.
    Liefs Lonneke

  14. Hoi Ladies,
    Ik heb dit bericht geliked.
    Heb jullie toegevoegd op bloglovin’
    Je kan mijn tweet vinden op Lotte_Halters (ik vind maar niet hoe je die post zelf kunt kopiëren naar hier)

    En ik zou het graag winnen omdat het
    1) er een fantastisch pakket uit ziet!
    2) naar horen zeggen fantastische producten zijn
    3) mij wel van pas zou komen
    4) ik in de winkel altijd een beetje overweldigd ben, en dan uiteindelijk alsnog met lege handen naar buiten stap!
    5) omdat ik ervan overtuigd ben dat ik veel aan jullie zal denken als ik deze producten (als ik win) ga gebruiken!

    Liefs
    Lotte

  15. Oh leuk! Ik ben nog helemaal niet in het bezit van Lush producten, erg eigenlijk, aangezien ik wel een (geen Lush) zeepje heb die zó lekker ruikt en ik daar maar aan blijf ruiken, naar verhalen zou Lush dan dus ook perfect zijn! Helaas nog nooit dé winkel binnen gestapt als ik in een stad was daar deze wel lag, maar mijn nieuwsgierigheid heeft het al een tijdje gewonnen, nu nog naar een grotere stad afreizen..! Dit zou dus eigenlijk ook een perfecte kans zijn :D

  16. Leuke winactie! Ik heb jullie winactie wel geliked maar ik doe niet mee. Ik heb al aardig wat Lush producten dus ik gun dit pakket aan mensen die nog niet van Lush hebben kunnen genieten!

  17. oehh…. wat leuk!
    Gefeliciteerd met het halen van je diploma!
    Lush producten heb ik niet, ik ben nog nooit bij Lush geweest en ik ben gewoon een mens die álles wil uitproberen! (en zeker voor mijn blog!)
    Ik heb geliked en gevolgt, twitter en facebook heb ik niet.
    Ik wens iedereen veel succes!

  18. Leuke winactie! Ik zou graag willen winnen omdat ik het al maanden uitstel om iets van Lush te proberen. Maar omdat ik geen geld heb moet ik het steeds uitstellen. Mij lijkt het dus de perfecte kans. Ook wil ik het graag gebruiken voor mijn blog! Trouwes mijn twitter is @xAnnaBosman en heb jullie gevolgd en geliked op bloglovin xxx

  19. Gefeliciteerd met je propedeuse! * geeft 3 kusjes op de wang*
    Ik volg en like via bloglovin, raar dat ik jullie blog nog niet eerder ben tegengekomen!
    En de reden waarom ik dit paket wil winnen? Nou, Lush is dus hartstikke verslavend! Ben er afgelopen vakantie 4 keer naartoe gegaan, alleen al om aan alles te ruiken! Helaas is het ook een beetje aan de prijzige kant. Ik ben tenslotte maar een student zonder baan die spaart om het huis uit te kunnen haha!

  20. Hoooi.
    Van harte gefeliciteerd (:
    Ik volg je nu een tijdje en ik wil even krijt dat ik het echt een enorm leuke blog vind!

    Ik zou deze heerlijke win actie graag willen winnen, omdat mijn vriendin Stephanie wel eens een Lushpakket heeft gewonnen met een winactie. Ze heeft mij kennis met Lush laten maken. Ze zei: ‘hee am! Moet je dit proberen je wordt echt verliefd’. Haha en het was nog waar ook! Ik heb alleen een lipproduct gebruikt. Dus ik ben erg benieuwd naar de rest! Stiekem hoop ik dat ik dit keer de gene ben met het geluk. En die dit lekkere pakket wint! Hiervoor heb ik je bericht geliked en de zin getweet (@amymarlie). Ik hoop echt dat ik dit win! Ik heb namelijk nog nooit wat gewonnen. Als ik dit zou winnen ga ik dit lekker uitzoeken met mijn vriendin Stephanie!

    Veel plezier met uitzoeken van de winnaares!
    Veel liefs,
    Amy A

    • En oja! Ik heb net een zware examen week achter de rug. Waar tot nu toe alleen maar voeldoendes uit zijn gekomen. Daar ben ik naruurlijk supertrots op! (want het liefst wil ik na mijn examen vmbo-t naar havo). Ik vind dat een goede reden om mezelf eens goed te verwennen en om mezelf klaar te maken voor de volgende!

      Liefs!

  21. Hallo!

    Ten eerst wil ik je feliciteren met de 3 redenen achter deze wedstrijd. Onwijs goed dat je je propedeuse hebt gehaald, mijn zus heeft die gister ook gehaald maar dan voor haar studie bestuurskunde!

    Ik ben ik je blog terecht gekomen via een andere blog. Sinds nu volg ik je op Bloglovin’ en zit je op de 52 volgers. Dus hé die 40 kan je al veranderen he ;). ook heb ik dit artikel geliked.

    Waarom ik dit zou moeten winnen? Omdat ik helemaal gek ben geworden op Lush. Ik ben er nu 1 keer geweest in Den Haag. Onwijs gave winkel. Voordat je naar binnenstapt ruik je al die onwijs lekkere geur van alle stukken zepen die te vinden zijn midden in de winkel op de grote tafel. Onwijs gaaf gezicht vind ik dit, net grote stukken kaas, maar dan van zeep! Ik heb nu een mini verzameling al, vooral door de sale die er in december was. Snow Fairy is dan ook niet meer weg te denken in me verzameling (er zijn nu al 2 flesjes van 250g op…) gelukkig heb ik nog een fles van 500g mee kunnen nemen uit de sale. Verder heb ik toen uit de sale Glogg mee genomen, aparte geur maar onwijs lekker!!! En verder heb ik de tea three toner, omdat hier zoveel goede artikels over te lezen waren. En JA ook hier ben ik verliefd op geworden, en me zus ook.. hij is bijna alweer op :-D. Dus kort samengevat omdat ik helemaal gek ben geworden op Lush zou ik dit pakket heeeeeeeel graag willen winnen.

    En ook heb ik de tweet nog getweet onder @stepjuh.
    Hier de link: https://twitter.com/#!/stepjuh/status/163263550268248064

    Groetjes, Stephanie M

  22. Ik zou dit graag willen winnen omdat ik na mijn zware, stressvolle toetsweek een heerlijke verwenset kan gebruiken. Daarnaast zit mijn vader een paar weken in het buitenland en ik mis hem heel erg! Een beetje vrolijkheid en ontspanning kan ik dus zeker wel gebruiken!

  23. Wat een super leuke winactie!
    Ik heb je gevolgd!
    Waarom ik het pakketje moet winnen?
    Omdat ik nog nooit iets van lush heb gehad :(
    En me moeder vindt het een beetje duur, duss hopelijk kan ik haar overtuigen met de proefjes, en misschien vind zij het dan ook wel lekker!
    Verder zou ik er graag een artikel over willen schrijven op me blog.
    En ik heb nog nooit met winactie’s gewonnen.
    Maar ik gun het anderen ook wel :)

    Liefs, Melissa

  24. Ik volg en like :) Ik zou graag willen winnen omdat ik pas sinds kort in aanraking ben gekomen met Lush en vanaf moment 1 niet weet wat ik allemaal wil kiezen, proberen enz. Alles in 1x in de Lush winkel kopen is niet echt te doen ;) Een proefjespakket zou een super manier zijn om kennis te maken met nieuwe producten! Ook producten die ik misschien niet zo 1,2,3 zou kiezen

Geef een reactie

