Catrice – C01 Be Pool

PERSONAL LOOK 177
Vandaag laat ik jullie het lakje Be Pool uit de LE Nymphelia collectie van Catrice zien. Een groene klertje met een ondertoon die meer nijgt naar zeegroen dan bosgroen. De lak bevat hele kleine shimmers die in kleur heel weinig verschilt dan de basiskleur groen. Je kunt dit verschil alleen zien als je met je neus bovenop de lak zit.

PERSONAL LOOK 188
Dit lakje bevat een nieuw borsteltje die ik minder fijn vind lakken dan het oorspronkelijke borsteltje. Ik vond het belangrijk om dit artikel te schrijven, omdat dit de eerste lak van Catrice is die ik niet fijn vind. De structuur van de lak is ontzettend stroperig en bijna niet te verdelen. Met te weinig lak krijg je lege lelijke vlekken en met teveel lak wordt het een grote stroperige massa ‘bende’. Uiteindelijk heb ik mijn nagels met twee lagen gelakt en vond ik het resultaat nog net kunnen voor een foto. Met deze nagellak lakte ik enorm naast mijn nagels. Nu heb ik hier doorgaans weinig last van, soms wel eens een beetje maar nooit zo erg als met deze lak. Ook droogt de lak niet zo snel als de andere lakken van Catrice. Ik denk dat dit alles komt, omdat het een LE is. Ik heb vorige week nog een andere, nieuwe kleur van Catrice gekocht en gedragen en hierbij had ik nergens last van en was de werking precies hetzelfde als de oorspronkelijke lakken van Catrice op het borsteltje na.

Ik vind het erg jammer van mijn lievelingsnagellakmerk Catrice. Ik hoop met dit artikel voor jullie een miskoop te voorkomen.

Deze lak is te koop bij de Kruidvat, kost € 2,49 en bevat 10 ml.

17 thoughts on “Catrice – C01 Be Pool

  1. Mooie kleur. Jammer dat het borsteltje niet werkt voor jou. Ik moet eerlijk bekennen dat ik eigenlijk nooit problemen ondervind met borstels. Lakken is lakken voor mij.
    Ik heb dan wel al 14 jaar ervaring achter de kiezen ;)

Geef een reactie

